неделя, 5 юли 2009 г.

Маги


Е, ето я първата ми публикация..
Ще започна с основните неща :)
Казвам се Магдалена, за по-кратко Маги, на 13 години съм все още.. През Септември ще навърша 14.
Слушам доста разнообразна музика - поп, рок, но никога (да, Преси, НИКОГА :Р) не съм стигала до хард рок, метъл и etc.
Обичам да чета. Не разбирам кое му е странното на това? За много хора това е напълно нормално, но има такива, които го смятат за.. странно? Преди.. два дни се видях с едни стари приятелки и се заговорихме за четенето.. те бяха изумени, че чета книги! Чувствах се глупаво сред тях.. не, не глупаво, а по-скоро умно! :D
Фотографията е моята страст.. дори и да не съм толкова добра, аз все пак продължавам да снимам :) Старая се да правя разнообразни и интересни снимки.
Обичам да гледам филми (и все пак предпочитам книги). Любим жанр не мога да кажа.. по-често комедии (от тези тинейджърските..) , но понякога ми се гледа и някой хорър :)
Обичам да ходя по магазините! Факт.. :D
Какво друго мога да кажа за себе си.. по принцип съм много срамежлива, точно за това ми е трудно да говоря за себе си.
Мразя да съм в център на вниманието, чувствам се неловко и забравям какво трябва да кажа. :D Рядко казвам истината в очите на хората, страхувам се да не нараня някого. НО ако не харесвам човека по принцип си му казвам всичко. Има моменти, в които избухвам и говоря неща, за които после съжалявам. Казват ми, че съм нервен човек.. не знам доколко мога сама да се определя така. Споре дмен, никой не ме познава добре. Аз съм единствения човек, който ме познава перфектно (колкото и тъпо да звучи) и не смятам, че някой, някога ще ме опознае перфектно. :)

Това от мен засега. :)
ХОХО, Маги :)

1 коментар:

  1. Аз също смятам, че приятелите ми не знаят всичко за мен, даже не знаят половината. :)
    Браво, Маги, добро представяне!
    Харесвам фона на блога ти :P

    ОтговорИзтриване