понеделник, 6 юли 2009 г.

Правопис..


За пореден път днес се сблъсках с модерния начин за писане напоследък.. Сещате се: малки и големи редувани букви, цифри вместо букви, смесени латинеца и кирилица.. И пак се питам, защо? Какъв е смисъла? Кой идиот го измисли? Естествено, това писане е най-разпространено в онези сайтове за запознанства и в скайп.
Според моите изчисления ми отнема около половин минута да напиша една дума по този начин! И защо им е на тези хора да се затормозяват? За да са по-яки и по-интересни? Е, не са! Смешно ми е като видя нещо подобно. Освен това, вече е толкова демоде! :D
Ето малък списък със странните "букви":
a - @
e - 3
i - !
л - /\
м - /\/\
o - 0
т - 7
ш - 6
ч - 4
Последните две са много използвани, аз преди ги използвах също.. стана ми тъпо :D Сигурна съм, че има още много такива "букви". Не мога да изброя всичко, което измислят, за съжаление..Има никове, които са ми направили голямо впечатление.. Например: ДуПлЪтЪъъ, ФеШъЪн'ЛиГлАа, ФеШъЪъН_БаРбИи, МоЯ ГлАнЦ ПуУ ТфФоЙтЕ УсТнИи, и много, много други.. някои са не толкова цензурирани, а не искам да си развалям блога. :D
Така де, българи сме, нека пишем на книжовен български! Аз се радвам, че дружа със свестни хора.. едва ли някога някой мой приятел ще започне да пише по този начин.

Не си разваляйте писането, хора!

ПП: Дано не съм обидила никого.. не е било нарочно ;]

Целувки, Maggie :)

4 коментара:

  1. МииИИии ТъКааАа Еее МудДеЕЕеррРРнУУу бИие!
    Пхаха..не питай как съм го писала ;д
    Иначе да,напълно си права,смешни са.
    Ама много.Ха!
    Браво Маги,хубава публикацийка ^__^

    ОтговорИзтриване
  2. тi zъ zъбavnb лi sе мiслiш, е??

    Хъх.. мноооого 'модерно'. Не че ми пука кой как се излага :D.
    Просто е грозно :)

    ОтговорИзтриване
  3. И дразнещо.
    Изключително приятно е да си пишеш с такъв човек, направо ти се изпълва душата. Хах, ужас.
    Мани ти, че пишат така ... по-лошото е и че гоФорят такъъ. :x
    Добре си го казала, Маги, бравос!

    ОтговорИзтриване
  4. Т'ва е наистина отвратително дразнещ начин на писане.

    ОтговорИзтриване